مصاحبه آرشیو خبر ها
شاید حالا به من حق بدهید !

شاید حالا به من حق بدهید !

همانطور که آلگری هم در کنفرانس خبری پیش از بازی گفته بود بازگشت تیم ها پس از تعطیلات بسیار مهم خواهد بود و بازی امروز یووه می تواند برای حرکت به سوی قهرمانی مهم باشد . یوونتوس که امروز فقط برای پیروزی مقابل تیم انتهای جدولی به میدان رفته بود توانست در نهایت با گل های دیبالا ، بونوچی و زاتزا ورونا را شکست دهد و 3 امتیاز مهم را کسب کند .

سرمربی یووه پس از این دیدار و پیروزی ارزشمند شاگردانش گفت :

" بازی مهمی را پیروز شدیم، ما اجازه ایجاد موقعیت به هلاس ورونا ندادیم و در تمام طول بازی خوب و برتر بودیم. بازیکنانم ثابت کرده اند که از اشتباهات درس گرفته اند و با ذهنی باز به میدان آمده بودند "

" این یوونتوس توانسته خود را ثابت کند و به بازی ها بازگردد ، ما مقابل حریفان عملکرد خوبی نشان می دهیم و به نظرم بازی هایمان در حال پیشرفت است. اما این کافی نیست زیرا هنوز برای رسیدن به صدر جدول باید تلاش کنیم "

زاتزا ؟

" او بازی خوبی انجام داد، داشتن عملکردی خوب در عمده بازی های فصل با یک میانگین خوب بسیار مهم است و او این کار را انجام داده. او همیشه برای تیمش بسیار تلاش می کند و می خواهد که گل بزند "

" من برای استفاده از او شک نمی کنم اما می خواهم همه برای بازی کردن و البته پیشرفت تلاش داشته باشند ، او زمانی که به میدان می رود بسیار خوب و سخت کوش است و ثابت می کند که اهداف تیم را دنبال می کند "

" بازیکنان در یووه مانند یک تیم واقعی به هم کمک می کنند ، امروز دیدیم که پوگبا چه نقش مهمی در تیم ایفا کرد. او نیز جز بازیکنانی است که من همچنان به بهتر شدنش فکر می کنم "

انتخاب بازیکنان ؟

" من شاگردانم را که در تمرینات پرتلاش هستند را زیر نظر دارم، بازیکنان جوانی که انگیزه بالا دارند و برای به میدان رفتن بسیار تلاش می کنند . دیبالا هم بازیکنی بود که من خواستم زمان بیشتری به او داده شود تا خود را پیدا کند "

" اینکه او در پالرمو خوب بود و انتظار داشته باشیم بلافاصله در یووه جواب بدهد درست نیست، او جوان است و باید به مرور پیشرفت کند . امروز هم پیشرفت او را دیدیم و شاید حالا بیشتر به من حق بدهید ، او توانست با یک ضربه زیبا گلزنی کند "

" گلزنی از روی ضربه کاشته ، چیزی که ما در این فصل انجامش نداده بودیم . او با تمرین زیادی که دارد توانسته پیشرفت کند و این بسیار مهم است "

یوونتوس حالا یک مدعی جدی است ؟

" ما مطمئنا همیشه جز تیم هایی بودیم که باید برای قهرمانی تلاش کنیم، اما در ابتدای فصل شرایط خوب پیش نرفت . بازی های مهمی برای ما مانده و فکر می کنم با نزدیک شدن بیشتر به تیم های بالاتر می توانیم خود را بطور جدی مدعی بدانیم "

موراتا ؟

" او فشار زیادی را تحمل کرده ، اما بازی خوب او را نباید فراموش کرد. موراتا برای تیم ما مفید است و تلاش زیادی هم کرده اما متفاوت است آمار گلزنی که او در فصل قبل داشته با امسال. او گل های مهمی برای ما در سری آ و لیگ قهرمانان بثمر رسانده اما در این فصل نتوانسته آن را تکرار کند "

" البته او همیشه آرام است و امروز هم بازی خوبی انجام داد، شاید کمی بیش از حد در مورد موقعیت هایی که او از دست داد صحبت شده باشد، بازگشت به روند گلزنی موراتا ، همه ما را خوشحال خواهد کرد "

حضور مهاجمین قدرتمند .. دیبالا ، مانژو ، زاتزا و موراتا ...

"  بله، همه این ها جز بهترین ها هستند. من خوشحالم که تفکر مثبت بازیکنان باعث حفظ روند پیروزی شده است. برای دیبالا که اینگونه خوب بازی می کند و گل می زند و زاتزا که از همه دقایق استفاده می کند خوشحالم "

" مانژوکیچ و موراتا بدون شک از بهترین های ما هستند و برای حضور در ترکیب اصلی رقابت جدی و تنگاتنگی دارند. ما می خواهیم که از همه پتانسیل موجود در همه خطوط بخصوص خط حمله استفاده کنیم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: